Naikkan Trafik Blog Dengan Apesal Dot Com


Sertai Komuniti Blogger Apesal

Komuniti Apesal.com dapat membantu blog anda dengan meningkatkan traffik, membina backlink dan juga menghubungkan anda dengan blogger yang lain. Apesal.com telah mula beroperasi sepenuhnya pada 1hb Januari 2011. Jadilah antara yang terawal dengan menyertai Apesal.com. 

Bagaimana Apesal.com Berfungsi
1. Website Anda: Daftar blog anda dengan Apesal.com dan letakkan widget yang disediakan. Langkahnya sangat mudah dan tidak memerlukan kemahiran yang sangat rumit.

2. Post anda Setelah meletakkan widget di blog anda, anda boleh meletakkan post anda di bahagian page depan apesal.com setelah mendapat kelulusan dari pihak Apesal.com.

Konsep Apesal.com berfungsi


Setelah website anda mendapat kelulusan dari Apesal.com, anda dikehendaki meletakkan wiget Apesal.com di blog anda.



Kemudian, pengunjung dari blog anda akan klikpada widget Apesal.com dan akan membawa mereka ke apesal.com



Mereka kemudiannya akan dibawa ke blog orang lain.





Begitu juga dengan blog anda, post anda akan kelihatan di blog orang lain dan Apesal.com akan membawa pengunjung kembali kepada anda.



Jadi,semakin hari pengunjung blog anda akan bertambah dari masa ke semasa.



Anda akan menerima 150-200% pengunjung yang anda hantar ke Apesal.com. Ini bermakna jika anda menghantar 1000 klik dari widget anda, Apesal.com akan menghantar 1500-2000 penggunjung yang berminat dengan post anda.

Jika anda terlampau risau tentang traffik, Apesal.com akan membantu anda.

Meletakkan Widget Di Blog Anda Anda akan diberi satu kod, dan anda cuma perlu meletakkan kod tersebut di blog anda. Dan kemudian, website anda sudah bersedia menerima traffik dari Apesal.com.

Perbezaan Apesal.com dengan web komuniti blogger yang lain

Apesal.com sentiasa menghantar traffik kepada post-post anda yang lama, jadi post lama anda akan sentiasa dibaca oleh pengunjung-pengunjung yang berminat.
Ianya percuma. Anda hanya perlu meletakkan widget Apesal.com di blog anda. Jika anda gagal menerima traffik dari Apesal.com, anda boleh menarik diri dari program ini.

Ingat, Apesal.com hanya menghubungkan blogger bukan platform iklan percuma.

Widget boleh di ubah mengikut design blog anda.

Widget ini wajib diletakkan. No widget, No Traffik. Tiada trafik akan dihantar selagi widget tidak diletakkan. 

Popular Posts