Buat Duit Online : Cara Daftar Affiliate Klikjer


Klikjer merupakan antara program affiliate yang memang lejen di Malaysia ni. Ada macam-macam produk yang terdapat dis ini dalam macam-macam jenis niche.

Kalau pening dan tak tahu nak pilih produk dannche untuk dipromosikan, Klikjer ni memang paling sesuai untuk anda. Sebabnya hanya dengan mempromosikan ana utama klikjer sahaja pun anda sudah boleh dapat komisen kalau ada pelanggan yang membuat pembelian.

So kali ni saya nak share tutorial ringkas macam mana nak mendaftar sebagai affiliate di klikjer. Pendaftaran menjadi affiliate adalah percuma..

Step 1

Pergi ke klikjer.com. Klik pada login/signup


Step 2

Klik signup now



Step 3

Isi semua maklumat yang diperlukan dengan tepat. Pastikan anda memasukkan maklumat akaun bank anda. Baca syarat-syarat program affiliate dan tandakan kotak di bawah syarat tersebut. Masukkan kod sekuriti dan klik butang create my account.





Step 4

Log masuk semula ke laman affiliate anda dengan menggunakan maklumat yang anda telah isikan sebelum ini.


Step 5


Copy dan promosikan link affiliate ini kepada prospek anda.


Step 6

Jika anda nak dapatkan spesifik link affiliate bagi spesifik produk, klik pada marketing materials. Dan klik email links. Kemudian anda boleh dapatkan link affiliate produk tersebut di bahagian marketing group. Klik display email link untuk copy dan promosikan produk affiliate tersebut.


So setakat ini saya harap anda mampu follow tutorial simple yang saya kongsikan dan anda dah tahu macam mana nak daftar dan dapatkan link affiliate anda.

Dalam artikel seterusnya, saya akan kongsikan pula macam mana anda boleh promosikan link affiliate anda ini.

Anda rasa artikel ini membantu? Tolong kongsikan dengan rakan-rakan anda yang lain juga okay.


Popular Posts