Law of Universe yang sebenar


LAW OF UNIVERSE YANG SEBENAR

Mari kita jalankan Law of Attraction dan juga Law of Universe YANG BENAR.
Setelah berdoa, pertahankan keinginan itu terus dalam hati.
Jika lemah, ulangi terus kata- kata di bawah pada Allah hingga apa yang kita katakan kuat tertanam dalam hati kita. Bukan pada universe, pada kereta, pada rumah, atau selain Allah.
Percaya dan yakin kita pada Allah.
Melihat alam atau pada ciptaan Allah adalah untuk membawa kita benar-benar yakin pada Allah "sendiri". Bukan terhenti dengan sekadar percaya dan yakin pada kekuasaanNya.
Mari kita katakan pada Allah yakni berdoa. Bukan membaca doa... tetapi berdoa. Mudahnya... berkata-kata dengan Allah atau berkomunikasi dengan Allah.
Lakukan, saudara akan rasakan Ilham itu masuk terus ke jiwa ketika saudara benar-benar bersedia jiwa dan raga demi kerana Allah. Bersedia untuk dijalankan Allah. Bersedia untuk diwakilkan Allah.
Mari...
Ya Allah, ya Rahman, hari ini hambaMu ini SIAP BERSEDIA untuk dipanjangkan umur, bersedia untuk melakukan kebaikan, bersedia untuk menerima rezekiMu ya Allah, bersedia untuk sihat, bersedia untuk menyantuni orang lain ya Allah, bersedia untuk menghargai orang lain ya Allah, bersedia untuk rajin ya Allah, bersedia untuk bekerja ya Allah, bersedia untuk memenuhi keperluan keluarga ya Allah, bersedia untuk membuka pintu hati menerima cahayaMu ya Allah,
HambaMu ini bersedia untuk menerima segala kehendakMu ya Allah.
Oleh itu ya Allah, hambaMu mohon agar diberikan olehMu umur yang baik, petunjuk dan kekuatan dalam melakukan kebaikan, menyantuni, menghargai, memenuhi keperluan keluarga ya Allah. HambaMu mohon agar diIlhamkan dengan idea-idea yang terbaik untuk menggunakan kemahiran yang hambaMu ini miliki untuk menerima rezekiMu ya Allah.
Ya Allah, hambaMu ini ingin menjadi hamba yang dipercayaiMu ya Allah. Hamba Yang Taat ya Allah. Hamba yang sentiasa membuat kebaikan ya Allah. Hamba bertaubat ya Allah. Hamba yang sentiasa dekat denganMu ya Allah. Yang mengikut segala perintahMu dan yang meninggalkan segala larangan-laranganMu.
Namun hambaMu tidak mampu melainkan dituntun dengan Ilham daripadaMu ya Allah

Terima kasih ya Allah, terima kasih.

[note] jangan sekadar baca apa yang saya tuliskan ini. Tetapi berdoalah pada Allah lebih kurang begini. Duduklah diam... tenangkan hati.. total berserah pada Allah... dan berdoalah. Bukan membaca doa...... tetapi BERDOALAH yakni berkomunikasilah dengan Allah.

Hidup kita ni sebenarnya tentang PENYERAHAN...mana buktinya..itulah dia wujudnya kalimah INNALILLAHI WAINNA ILAIHI ROJIUN

Popular Posts