Berjaya kerana ilmu

A$$ALAMUALAIKUM & $ELAMAT $EJAHTERA,
.
Pada 5hb Disember baru ini seorang client dari Pulau Pinang datang berjumpa untuk konsultansi kali kedua. Kali pertama semasa awal tahun 2009 untuk memulakan bisnes baru - bisnes lama kurang menjadi. Kini bisnes baru beliau mampu hasilkan pendapatan RM70,000 sebulan! Berapa kos untuk konsultansi & kursus? Tak sampai pun RM500 tapi pulangan RM70 ribu sebulan - Setelah beberapa perubahan di buat seperti teknik arah untung dan sebagainya. Cuma kali ini untung banyak tapi keluar pun banyak, jadi dalam sesi konsultansi kedua saya tunjukkan cara untuk kumpul/ retain duit. Oleh itu kepada penduduk Pulau Pinang untuk dapatkan teknik potensi bisnes berkesan, kita jumpa nanti 20 Febuari 2010 manakala penduduk Johor pada 12 Disember depan ini.
.
Ingin menjadi konsultan tarikh lahir menggunakan kaedah MICROTIME, satu pengiraan pernomboran yang unik dan tersendiri belum ada di dunia atau di internet tetapi di sini - pertama seumpamanya. Sekarang ini konsultan tarikh lahir sudah ramai di pasaran menggunakan kaedah yang serupa sahaja tiada kelainan - Rajah Segitiga, Numerologi India, Numerologi Barat (manakala kaedah saya Astronumerologi Dinamik yang agak berbeza tetapi tidak dibenarkan untuk dibuat latihan/konsultansi secara umum atau di internet tanpa kebenaran saya). Selepas anda menguasai MICROTIME anda ada teknik lain daripada orang lain dan tentunya orang mencari anda. Anda mampu caj sesi konsultansi RM300 - RM600 satu sesi (RM600 x 10 orang sebulan = RM6,000 pendapatan!) kerana kaedah anda lebih unik - siap dengan graf bulanan, arah dan sebagainya. Berminat sila email ke saya di qmas304@streamyx.com. Yuran kursus asas RM2,500 dan kursus di buat di hotel eksklusif KL/ Shah Alam oleh seorang sifu berpengalaman 15 tahun dalam kajian beliau. Kaedah ini menjadi rebutan ramai pengamal metafizik Cina yang lain tetapi sifu hanya mahu mengajarkannya kepada pelajar saya sahaja.
.
Kursus seterusnya:
.
12 Disember 2009 & 13 Disember 2009
Dewan MPJBT Skudai, Johor Bahru
9 pagi - 5 petang.
Daftar: Lyn 019 7556102
Yuran:
RM199 / RM169 seorang sehari - ada diskaun dan percuma buku pola 336 & sebotol Aura Seri hubungi Lyn.
.
12 Disember 2009 - Kursus Pola 696 Potensi Usahawan Asas.
.
Seringkali saya dihujani persoalan: "saya nak bisnes, bisnes apa yang sesuai?", "boleh untung ke bisnes saya ini" dan lain-lain tentang bisnes. Marilah datang ke seminar untuk kita sama-sama mendalami jawapan kepada pelbagai persoalan tersebut. Saya juga sangat kerap didatangi individu yang gagal dalam bisnes, puncanya adalah bukan kerana salah syarikat, tetapi salah individu yang tidak tahu potensi sebenar dan masa serta arah terbaik untuk mulakan bisnes. Dah tak payah nak ragu-ragu lagi, anda pasti yakin boleh buat bisnes! Jika saudara Nor Edie (Batu Pahat) pernah hadiri kursus ini pada Disember 2008 di Pusma, Skudai dan mendapat RM500 ribu jualan dalam masa 6 bulan, anda boleh melakukannya juga! Puan Suraya pula dapat capai RM2.1 juta bisnes!
.
Pagi:
Kenali bisnes yang sesuai dengan anda - memilih industri dan fungsi
Kenali pendekatan bisnes yang sesuai dengan anda.
Kenali kitaran tahun bisnes yang sesuai.
Kenali konflik dalam mencapai keuntungan
Petang:
Kenali nama perniagaan yang sesuai
Kenali tarikh daftar perniagaan sesuai
Kenali cara pilih pekerja
Kenali tempoh masa untung atau rugi.

.
13 Disember 2009 - Kursus Pola 666 Angka Kekayaan
.
Ada cara ekspress untuk anda kaya - banyak rahsia dan tips dari tarikh lahir anda sendiri! Siapa kata susah nak kaya? Yang berkata sedemikian adalah kerana tidak tahu tekniknya! Apabila anda mendapat "energi" kekayaan yang betul, duit masuk dalam hidup anda macam air hujan!
.
Antara pencapaian saya: RM200 ribu - tahun 2006, RM75 ribu - Jun 2009, RM83 ribu - Julai 2009 walaupun lahir tanpa energi kekayaan tetapi ilmu metafizik dalam pola-pola banyak membantu. Tak payah jampi, tak payah tangkal, tak payah susah... anda sendiri boleh buat, anda adalah pencetus energi kekayaan anda sendiri - kuasa di dalam jiwa anda! Puan Siti Soleha penjual nasi lemak berpendapatan RM1 ribu sebulan boleh dapat RM50ribu dalam masa sebulan - hanya tukar arah kekayaan sahaja!!! (tambahlah sedikit doa dan tawakal selepas dapatkan ilmu dan berusaha serta berikhtiar).
.
Pagi:
Kenali pola 6
Kenali status, tahap dan kapasiti kewangan
Teknik kekayaan seperti nombor siri wang bagus
Arah kekayaan
Teknik gabungan kekayaan
Memilih tarikh kekayaan.
Petang:
Tips Minda Jutawan dari Prof Dato Dr. Ibrahim Ahmad.
.
Pengumuman: Prof Dato Dr Ibrahim mencari seorang pembantu peribadi (PA) untuk bekerja dengan beliau di HQ Gombak. Anda ada ciri dan berminat? Emailkan resume anda ke qmas304@streamyx.com.
.
Jika anda berminat untuk makan malam bersama Prof Dato Dr Ibrahim pada 12 Disember jam 8 malam di Johor Bahru - dijemput semua bekas peserta kursus Mindpower serta stokis Aura Seri dan juga orang awam yang berminat, sila hubungi Syah di 0192181886.
.
Aktiviti/kursus seterusnya;
1. Seminar Graf Hayat percuma di Skudai pada 23 Jan 2010.
2. Kursus Teknik Energy Enhancing (Gemstone) pada 2 Jan 2010 di KL.
3. Kursus SEFARI (Super Elite Fast Track Rich Exclusive) di Hotel GoodHope, Skudai pada 10 Jan 2010.
3. Kursus Pola 696 Usahawan Asas di Muar, Johor pada 31 Jan 2010.
4. Kursus Pola 696 Usahawan Asas dan Pola 666 Kekayaan di Pulau Pinang pada 20 dan 21 Febuari 2010.
5. Kursus Potensi Juara Jualan dan Pola 666 Kekayaan pada Febuari 2010 di Tawau, Sabah.
6. Lawatan Makan Angin sambil cari peluang di Kota Kinabalu pada Febuari 2010.
7. Kursus Gabungan Diri Dengan Kuasa Alam di Pulau Redang pada Mac 2010 bersama saya dan Prof Dato Dr Ibrahim.
8. Program Pola 67 Amal Jariah untuk organisasi kebajikan di KL pada Mac 2010.
9. Konvensyen Sains Metafizik 2010 dan Makan Malam Alumni Penuntut Sains Metafizik.
10. Lawatan Makan Angin sambil cari peluang di Sydney, Australia pada awal 2011.
11. Program Umrah pada akhir 2010.
.
Kursus Potensi Juara Jualan di Meru, Klang pada 3 Disember 2009:
.
Kursus dihadiri oleh 18 orang (satu rekod untuk bilik yang muat 20 orang sahaja!) yang mempelajari teknik meningkatkan jualan menggunakan tarikh lahir serta nombor-nombor seperti plet kereta, nombor handphone serta ketahui prestasi bulanan. Modul ini pernah dipelajari oleh Encik Nor Edie sekitar April 2009 yang kemudiannya berjaya mendapat RM500 ribu jualan. Teknik sales ini juga membantu Puan Wan Nea untuk capai RM5 juta sales target dalam unit trust. Tapi modul kali ini menampilkan teknik terbaru iaitu kenali prospek dari nama dan juga teknik prestasi harian serta memilih tarikh untung.
.


.
Peserta kursus sedang khusyuk mengira... yang 5 orang baris depan datang dari Kuantan! Manakala yang datang naik keretapi dari Ipoh berada di barisan belakang. Juga dari Lembah Klang - Cheras, KL, Rawang, dll.
.
Inilah dia barisan pejuang sales-sales yang akan berjaya achieve sales RM2 juta untuk tahun 2010 nanti ! Amin...









SUPRISE! Satu kejutan yang disengajakan dengan kehadiran Prof Dato Dr Ibrahim Ahmad yang dijemput khas untuk memberikan tips minda dan motivasi kejayaan. Prof sedang demo teknik rod browsing untuk mengukur tenaga positif. Bila ditambah produk Aura Seri, makin bertambah tenaga positifnya!
.
Ujilah kekuatan tenaga positif anda, kadang tu cakap je positif tapi dalam jiwa tu siapa tahu?.




.


$alam Kecemerlangan,
Eddy Ro$yadie
Rakan Konsultan Kekayaan Perniagaan dan Kehidupan anda.






































































Popular Posts